OSVEŽUJTE SPLETNO STRAN ZA NOVE OBJAVE. Povezava za STAREJŠE OBJAVE je čisto spodaj desno. Ali pa v desnem meniju, ki kaže datum.

nedelja, 1. januar 2017

1. Gospod ne molči in ne miruje: srečni Judje

Kristjanu v duhovno infuzijo


Ker da sem se 'šlepal' na tujem blogu krščenem, s svojimi komentarji, pa ker je veliko stvari za povedati naši lepi dolini, šentflorjanski, pa ker da Gospod pri nas molči in Cerkev je v krču, sem bil navdihnjen tale blog skupaj spraviti. Obup, koliko gumbov in vsega matra, da stvar vsaj za silo steče za podeželskega človeka! A z Božjo pomočjo in dokaj trme, počasi nekaj skupaj leze. Kajti veliko je stvari, ki jih je bratom in sestram za pokazati, seveda, če imajo ušesa za poslušanje, kakor je rekel Gospod. Vera se začne s POSLUŠANJEM, in iz vere pride Spoznanje, kar preprosto pomeni srečati Gospoda Jezusa in biti rešen večne dileme in stiske in teme.

In ker je pri nas strogo nezaželeno svoje lastno Srečanje z Gospodom izpostavljati, ker da je to napuh in zmota in tudi najbrž celo herezija – največkrat pa je to prepoved iz zavisti – bom na tem kraju, upam da posvečenem, med drugim govoril tudi o drugih ljudeh, ki so vero našli. Ah, kaj vero, ne gre se za vero samo, saj so jo neko morda že imeli, ampak se gre za odrešenje duše, ki ji odpadejo dolgovi duše, ko poražena pade na kolena pred Svetega, ki je Kristus. Teh zgodb je vse več in več in več in več, ves svet se odpira in Ga prepoznava, le mnogi kristjani so zaspali v neki pojenjajoči 'Jezusovi kulturi', katera pa ni Gospod osebno, ampak Njegov odsev. Odmev.

Za začetek si poglejmo zgodbe o spreobrnjenjih Judov, pa kasneje še drugih vrst ljudi. Naj na kratko opišem običajni odnos običajnega Juda do Kristusa Odrešenika:

– Doma ne sme pod nobenim pogojem NIKOLI izustiti besedo 'Jezus', 'Yesuah'. Lahko omenja hudiča, lahko se tudi ne drži zapovedi svoje vere, lahko je človeško propadel, a tega imena ne sme izustiti. Če to stori, kot bomo videli, je smatran za 'slabšega od Hitlerja'.
– Ko premaga ta strah in se loti branja Nove zaveze, vsak iščoči Jud pade v šok skrajnega presenečenja: Jezus da je bil Jud!? In apostoli da so bili Judje? In sv. Savel je bil Jud? In ti Judje so citirali Staro zavezo, v hebrejščini? Potem rečejo: »Naučili so me, da je bil Jezus kristjan, ne pa Jud. In da je kriv za holokavst nad nami.«
– Ko začno ponovno prebirati Staro zavezo, v njej povsod najdejo obljubljenega mesijo, Odrešenika, Jezusa.
– In tako počasi spoznajo, da je Judom, od Boga izvoljenemu narodu, mesija že bil dan, a Ga niso prepoznali in sprejeli. Zato sprejmejo Jezusa, pokličejo Ga in on pride takoj ter jim duše napolni z Življenjem.
– Drugi pa Ga srečajo skozi kristjane, oznanjevalce – navadne, mimobežne ljudi, ki se jim ni mogoče upreti, kajti Jezus je z njimi. Četudi bežijo na konec sveta, odtlej povsod srečajo – Jezusa. Na koncu se vdajo, padejo pred njim in Gospod se jih dotakne. Za večno.

Zatem imajo ti odrešenci dilemo, kako vse to povedati svojim bližnjim. Reakcija je huda: kontranapadi, grožnje, prekletja in izobčenja. A kdor je srečal Svetega, Ga ne zapusti za vse dobrine sveta, zato se jim zgodi po Jezusovi besedi (Matej 10,37-39):

»Kdor ima rajši očeta ali mater kakor mene, ni mene vreden; in kdor ima rajši sina ali hčer kakor mene, ni mene vreden. Kdor ne sprejme svojega križa in ne hodi za menoj, ni mene vreden. Kdor najde svoje življenje, ga bo izgubil, in kdor izgubi svoje življenje zaradi mene, ga bo našel.«

In ga najdejo. Posledice so daljnosežne: z leti se tudi njihovi bližnji spreobrnejo, celo ostareli starši! Aleluja, kajti spreobrnjeni so po srčni solzi spoznanja, in ne po zapovedi. Zato govoriti, da se Gospod ne odziva in da molči, ni spodobno. Vse te detajle bomo v prihodnosti na našem blogu natančno opisovali. Zato, da bodo lahko bralci sčasoma z Gospodom osebno večerjali, kot je obljubil (Raz 3,20), ne pa žalostno čakali na Njegov drugi prihod čez milijone ali milijarde let, ko bo konec z materialnim svetom. Tu je moja trditev, ki se bo sčasoma potrdila pri vseh iskrenih iskalcih in bralcih in bo verne navdahnila, škofe krepila, polvernike in demone pa jezila:

Gospod prihaja vsak dan vsaj desetkrat, včasih stokrat, ob običajnih dneh pa tisočkrat.

Zgodb o srečnih Judih je ogromno, samo na You Tube stopimo in oči se nam bodo solzile, a od Milosti, ne od žalosti. Upati je, da bralci razumete angleščino, če pa ne, se bom potrudil po kakšno zgodbo opisati.

Zgodba: iranski Jud. Vzgojen v judovski veri. A dom ni bil zdrav: prepiri med starši, hude bolečine v ušesih. Mati je naročila rabina z ovčko, da se izvede obred zdravljenja in darovanje jagnjeta. Roke so dali na jagnje in rabin je molil za odpustitev grehov. In v trenutku, ko je jagnje ubil, so bolečine v ušesih izginile! Potem so se preselili v Ameriko. Glede desetih Božjih zapovedi je začel razmišljati: »To je za stare ljudi.« Pri poslu je srečeval ljudi, ki so zelo predano govorili o Jezusu. To ga je prizadevalo. Najbolj pa dejstvo, da so poznali Sveto pismo (SZ) bolje kot on. Ker se je naposlušal, kaj vse je storil Mojzes, kaj Jezus in kaj Mohamed, se je odločil iti k izviru: prebral bo judovsko Biblijo. Presenečalo ga je, da so Judje, ki so VIDELI čudeže razprtega morja in vse druge, ki jih je Bog storil zanje in jih je Mojzes opozarjal nanje, POZABILI na vse to in se 40 let vrteli po puščavi. Pomislil je: »Takrat je bilo 40 let – morda pa je zdaj 2000 let vrtenja v krogu, lovljenja lastnega repa in ugotavljanja kaj se dogaja?« Bral je Izaija 53 (klikni tukaj), kako bo 'ta mož' umrl za naše grehe, bil bičan in bomo po njegovih ranah ozdravljeni. In je bil res potem kakor jagnje žrtvovan. … Kakor jagnje … Kot tisto jagnje v njegovi mladosti … Govoril je z rabinom. Ta je dejal: »Kako lahko Bog postane človek?« Pomislil je: »Če je vsemogočni Bog Abrahama, Izaka in Jakoba razprl morje, kdo sem jaz, da bi Ga ustavljal, če se želi prikazati skozi človeško bitje?« Rekel si je: »Veš kaj, ON JE MESIJA, On ni pogan, On je Jud.« Ta navedek o jagnjetu je bila slamica, ki je 'prebila sodu dno'. Zapečateno je bilo: On je mesija, Odrešenik, ki ga čakajo!

Svoje družine ni želel prizadeti. Zato je molčal o tem. A kmalu zatem se njegov sin zvečer ni vrnil domov. Prišla je policija: »Nesreča. Vaš sin je bil odpeljan v bolnišnico.« Poškodba možganov. Prosil je Gospoda, naj jim sina vrne zdravega. Odtlej je bil sin vsako uro bolje in četrti dan jim je »Gospod vrnil otroka«. To ga je spomnilo na Jezusa, ko je enako obudil 12-letno deklico, ki je že umrla. Oče te deklice ni mogel molčati o tem. Enako tudi ta Jud pravi, da ljubi svojo družino, a ne more več molčati, kdo je Jezus: »Jezus mi je ozdravil sina, nam ga vrnil in skrbel zanj, ko mi nismo mogli. Sem kot oče deklice: ne morem več molčati. Moram povedati svojo zgodbo. Moram povedati svojo zgodbo.«


Poleg tega pričevanja je še stotine podobnih.

Kratek komentar: Gospod nam vrne naše drage tudi, če umrejo v Gospodu in če Ga ljubimo. Čas in grob nista oviri. Božji ljudje, ki jih poznamo, se nam vrnejo in skupaj smo, četudi so 'umrli'. To dela Gospod Jezus po vsem svetu, naš zdolgočaseni kristjan pa omahuje, dvomi in žalostno upa?


2 komentarja:

  1. Jona, prav v teh dneh sem odkrila tvoj blog, zelo je zanimiv. Zdi se mi, da je namenoma poslan prav meni na pot !
    ZAKAJ?
    Stara sem 82 let in "dobra" kristjanka, vsaj zato se zelo trudim. VENDAR ! Tistega osebnega stika z Gospodom, o katerem mnogi govorite in ga v živo opazujem pri našem župniku, ne morem doseči. Kar precej sem se zato že trudila, pa vse zaman. Letos na novo leto sem pri prošnjah rekla Gospodu; "samo za to te prosim in ne bom odnehala, dokler ne prideš"! In sedaj sem naletela na tvoj blog, ki se mi zdi kot, da je napisan prav zame.
    ZATO PROSIM LE PIŠI NAPREJ !!!
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Babica, so še mnoge stvari, ki jih tu ne bom pisal, ker tu včasih malo 'okolišim', da je razumljivo za vse. Če boš nadaljevala v tej obliki, boš Gospoda videla še preden se ti čas na zemlji izteče. Kdor namreč išče, je najden.

    Me veseli.

    OdgovoriIzbriši

Komentiranje je zaključeno, blog ostaja iskalcem v študij in blagoslov.

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.