22. Biti v Božjem obilju ali odrešenju?
Kaj pomeni beseda Bog?
In katerih duš je direktno Nebeško kraljestvo?
To je smiselno nadaljevanje
prejšnjega bloga. Krščanstvo 'v oblicah' ali 'kako pojesti celotno kosilo
zmešano v enem loncu', ne prinaša končnega sadu ne duši, ne Gospodu. Kot vsaka
umetnost ali obrt, tudi hoja Domov pri koncu zahteva razumevanje mnogih odločilnih
podrobnosti, ki jih začetniki sploh ne zaznavajo ali pa jim niso pomembne. Zato
se bomo danes previdno lotili teme, ki bo prešokirala mnoge 'situirane' vernike
in pismoslovce, ne pa vseh, kajti kdor je v Duhu svetem, vse to že dobro ve. IN
TAKO TUDI ŽIVI, NE LE VE.
Kaj pomeni beseda Bog?
Če razumemo, kako Gospod Bog
deluje na ISKRENO dušo iskalko in častilko, je ključ vrat Nebeškega kraljestva že
obešen okoli našega vratu. Če si znanje o besedi 'Bog' sposodimo v Vedah, ki so mnoga tisočletja starejši
zapisi o Gospodu in tudi o ljubezni z Njim, od Svetega pisma, izvemo, da ima beseda
Bog mnogo pomenov, od katerih sta dva za iskalca najpomembnejša:
Prvo je, da
Bog svojemu ljubečnemu služabniku odvzema vse neprimerne stvari, drugi
pa, da mu srce in um priteguje z gorečno ljubeznijo do Gospoda.
Kot sem v teh blogih že pisal,
Gospod deluje popolnoma DRUGAČE z nevernimi in polvernimi (preko Pravičnosti in
naravnih zakonov povračila: 'kar si sejal tudi žanješ'), in drugače s tistimi,
ki Ga sprejmejo z vsem srcem, vso dušo, vsem mišljenjem in z vsem telesom. Ti
so Njegovi predani prijatelji in prostovoljni srečni služabniki. Z njimi pa
deluje, kot je navedeno zgoraj: postopoma ali nenadno jim odvzame vse, kar jih ovira, da bi se objeli z Njim, istočasno pa jim v
srce in dušo vliva veliko nadnaravno ljubezen, s katero si duša Gospoda želi še
bolj in bolj. Zato je odrešena, še preden ji odmre telo. To je Kristusov
Evangelij.
Strahoten konflikt med Gospodovim obiljem in u-bogostjo
Večina resnih vernikov pa si
Boga predstavlja popolnoma drugače: kot Tistega, ki jim daje vse potrebno za
preživetje in tudi milosti ozdravljenj ter srečnega življenja. Celotne
krščanske Cerkve so tega tipa verovanja, in Gospoda poznajo kot eno veliko
vesoljsko banko oziroma dobrotneža, ki jim daruje vse potrebno in nepotrebno za
spodobno zemeljsko življenje. In
res: kdor sprejme Jezusa Gospoda za svojega osebnega Odrešenika, s tem dobi
tudi Svetega Duha za svojega osebnega Tolažnika, in po Njem se dogajajo
uslišanja in čudeži. Ter duhovno razumevanje Nauka.
Bog je torej za tiste, ki so
na pol poti Domov, znan kot DAJALEC OBILJA. Po tem Ga prepoznajo. Tudi Jezus je
množicam kdaj podelil tega obilja, da so si okrepile vero, medtem pa je
bližnjim učencem pokazal zadnja vrata pred odrešenjem: izgubo vsega nepotrebnega, torej tudi posvetnih sladkosti in obilja. Daroval jim je svoj sladki Križ.
Kdo je V BOGU? Kateri ljudje
so lahko V BOGU, če sprejmejo Rešenika? Že slovenščina, ki je prajezik vseh
evropskih jezikov, nam pove, da je V BOGU tisti, ki je U-BOGU, torej: UBOG.
Kajti ubogih na zemlji je Nebeško Kraljestvo.
Gospod začetnikom na Poti torej obilno
daruje in oni Ga poznajo kot Gospodovo OBILJE, resnim iskalcem Njegove bližine
pa odvzema vse zemeljske vezi in jih priteguje s svojo žarečo ljubeznijo.
Posledica te Gospodove
dvojnosti je velik konflikt v pol-vernih dušah. Oni bi imeli radi tako
Gospodovo obilje, kot tudi sladkost dušne blaženosti, ki pa je darovana samo
Njegovim osebnim služabnikom/prijateljem.
Gospoda ni moč spoznati osebno, če smo v Njegovem obilju
Spomnite se mnogih po Svetem
Duhu navdahnjenih ljudi, ki na prošnje od Gospoda dobivajo velika uslišanja v
blagor človeštva. Zato so v stanju, da gradijo cerkve, samostane, tiskajo
milijone Božjih knjig in čudežno ozdravljajo množice po Svetem Duhu. Itd. A
četudi nenehno pomagajo svetu in nenehno razglašajo Njegovo Ime, Gospoda ne
morejo spoznati kot blaženost, kot gorečo sladkost v svoji duši, ker Ga še ne
morejo srečati povsem od blizu. S tem je imela dolgotrajne težave tudi sveta
Mati Terezija, ki je za pomoč ubogim potrebovala mnogo Gospodovega obilja.
Ga pa dokončno spoznajo tisti,
ki so U-BOGI, ki jim je odvzet ves svet.
Kajti ko ti je odvzet ves svet, ti ostane samo še kaj: le še Gospod. Zato
svetniki povedo resnico: na koncu ostane
le še Gospod. To nam priporoča tudi Jezus. Janez 12,25:
Kdor ima rad svoje življenje, ga bo
izgubil; kdor pa sovraži svoje življenje na tem svetu, ga bo ohranil za večno
življenje.
Jezus gre celo tako daleč, da
nam priporoča, da 'ljubimo' svoje sovražnike, a sovražimo svoje sorodnike. Luka
14,26:
Če kdo pride k Meni in ne sovraži svojega
očeta, matere, žene, otrok, bratov, sester in celo svojega življenja, ne more
biti Moj učenec.
Seveda je treba besedo
'sovraži' razumeti na duhoven način, ki je vedno odrešenjski. No, takšna oseba
ne more biti Njegov učenec, lahko pa uživa v Gospodovem obilju: ima zdravo, množično
in preskrbljeno verno družino in dolgo življenje.
To resnico – kdo je lahko
Gospodov osebni spremljevalec – podrobno opisuje tudi tisti del hinduizma, ki
Gospoda pozna kot Najvišjo Osebo: z Njim se lahko osebno veselijo in družijo tiste duše,
ki jim za vse drugo od tega sveta ni prav nič več mar. Celo najvišje boginje in polbogovi
obilja nimajo takšnega osebnega dostopa do Njega, kot ga imajo na zemeljskem svetu
popolnoma nepomembni: pastirji, ribiči, cestninarji, zapuščeni, preganjani in
invalidi – če Ga sprejmejo kot svoje ZADNJE ZATOČIŠČE.
In zato Gospod Jezus prihaja predvsem k
ubogim. Ubogim v srcu in telesu in imetju, a le, če Ga vzamejo za svojega
Odrešenika in vso silo srca usmerijo le k Njemu. Takim pa se zgodi direktni
vnebohod.
Printerest
Kaj je Gospodovo obilje? To so veliki darovi ozdravljanja bolnikov, pismouštvo, visok položaj v kleru, udobje v Cerkvi, materialno udobje in bogastvo, športne zmage po priprošnji, gradnje cerkva in samostanov, množice vernikov, ki so materialno preskrbljeni … Vse to nam Gospod daruje, če iščemo, a takim ne daruje Svoje neposredne bližine in takojšnjega Nebeškega kraljestva. Ker že imamo svoje obilje. U-bogi pa si obilja obetajo v nebesih in tem je dano nebeško obilje ljubezni z Gospodom. Preberite si tole zgodbo iz Svetega pisma: KLIKNI.
Kaj je Gospodovo obilje? To so veliki darovi ozdravljanja bolnikov, pismouštvo, visok položaj v kleru, udobje v Cerkvi, materialno udobje in bogastvo, športne zmage po priprošnji, gradnje cerkva in samostanov, množice vernikov, ki so materialno preskrbljeni … Vse to nam Gospod daruje, če iščemo, a takim ne daruje Svoje neposredne bližine in takojšnjega Nebeškega kraljestva. Ker že imamo svoje obilje. U-bogi pa si obilja obetajo v nebesih in tem je dano nebeško obilje ljubezni z Gospodom. Preberite si tole zgodbo iz Svetega pisma: KLIKNI.
Svete duše in njih večno obilje
Je Jezus na križu umrl v
posvetnem in duhovnem obilju? Ali pa je bil skorajda nag in pretepen in
zapuščen? Zasramovan? Zatajen? Enako je bilo z večino Njegovih apostolov:
četudi so vmes živeli v Gospodovem OBILJU in ga delili množicam, so na koncu
celo prostovoljno sprejeli Gospodovo tusvetno SIROMAŠTVO, saj so vedeli, da le
to pelje v nebeško obilje odrešenja in ljubezni s Kristusom. Mnogi sveti
mučenci so veselo sprejeli mučenja in celo rotili mučitelje, naj jih ne rešijo,
ampak pustijo umreti.
To je biti kristjan in to je veselje
popolnega sprejetja Kristusa. Kristjani v prvih stoletjih so s krstom
sprejemali tudi skorajda zagotovljeno mučeniško smrt. To so sprejemali zavestno
in z veseljem, saj so se veselili živega Gospoda objemati in božati.
No, ni ravno potrebna
mučeniška smrt, potrebna pa je popolna tusvetna puščoba v srcu. Kar preprosto
pomeni, da je naša nenehna vezanost na samega SEBE in svet odmrla in da nam je
Nekdo veliko pomembnejši od nas samih: Jezus Odrešenik. To pa je obilje, ki ga
imajo iskreni kristjani, ki vere ne jemljejo kot nek bančni račun v njihovo korist, ampak tako, kot
v resnici uči Evangelij.
Gospod je vse za vse
Gospod je VSE, zato daruje
tudi tisto, kar bolje, da ne bi daroval:
- tistim, ki Ga želijo
pozabiti, daruje pozabljenje,
- tistim, ki si želijo materialnih
ugodnosti in slave, daruje bogastvo in ime,
- tistim, ki Ga želijo poznati
kot 'mlekomat', daruje Svoja obilja,
- tistim, ki Ga želijo služiti in poznati Osebno, pa daruje takšno ali drugačno u-bogost, da jih s tem
hitreje prikliče k Sebi in jim daruje Milost in Mir.
Zato je za paziti, kaj si res
želimo: si želimo svoje odrešenje odložiti za nek nedoločen čas? Potem nam bo
odrešenje odloženo za nek nedoločen čas, ki pa je lahko 30 let, lahko je 3000
let, lahko pa je 300.000 ali milijonov let. Ja, veliko je takih nespametnih pol-vernikov. Naše duše so večne, in
prav lahko živijo neodrešene vse do konca sveta, če so tako neumne, da zaradi
nekih posvetnih ničevosti odlagajo Gospoda na zaprašeno polico v kleti. Četudi so
verne.
Dokaz, da se je nekoga dodobra
dotaknil Bog, je, da z veseljem daruje Gospodovo obilje drugim, sam pa živi kot
kak puščavnik. A proti koncu svoje poti na zemlji zapusti tudi obilje za druge,
in potone v popolno siromaštvo in nemoč V DUHU. Siromaštvo pomeni, da mu ni mar za nič
od tega sveta, nemoč pa, da spozna, da je vsa moč le v Gospodu (KLIKNI). A ta nemoč je v resnici velika sveta
moč. Ki se jo deli kot blagoslov dušam iskalkam, a ne v njihovo obilje, ampak v
njihovo odrešenje. Takih Božjih puščavnikov pa ne obiskuje nihče, kajti tudi
največji kristjani dajejo čudeže, družino in šunko in izlete in glasne ceremonije pred Božje siromaštvo, katero pa je le en milimeter pred končnim in večnim Odrešenjem.
Takšne so torej Gospodove resnice. Naj jih sprejme, komur je dano po
Svetem Duhu. Komur pa ni, naj ga ne bolijo preveč, ampak naj Gospoda prosi za
nekaj Njegovega obilja, da mu bo v uteho.
Habit svetega Frančiška
Jona, sam Gospod te je poslal!
OdgovoriIzbrišiTvoj zapis govori o svetlobi, ki vabi. Še vedno sem v Gospodovem obilju... mi pa že jemlje :) a to komaj opazim, ker se tudi daje!
Hvala za podporo!
L
Me veseli, da te podpora dosega oz. da je sprejeta. In da se navdušuješ na ubogostjo v duhu, pa je lahko le po Duhu. In da začutiš tisto zadaj za besedo ...
OdgovoriIzbrišiNekaj bo, nekaj bo ... Aleluja!
Joj Jona kako si "težak", zopet bo treba večkrat prebrati in razmisliti...........!!!
OdgovoriIzbrišiBi te pa prosila za razlago nekega dogodka izpred mnogih let; takrat sem bila žena srednjih let, še vsa vpeta v delo in mnoge dolžnost. Zbudila sem se zgodaj zjutraj, v sobi je bil še polmrak. Zdelo se mi je, da sedim na postelji in slonim nekomu na prsi. Imela sem jasen občutek, da je ta oseba moški, vendar med nama ni bilo nič tiste privlačnosti, kot je med moškim in žensko,tega sem se zelo jasno zavedala. Imela sem pa globok občutek sreče in miru zdelo se mi je, da je prav vse v redu, da ni prav nobenih težav in skrbi. To je trajalo nekaj trenutkov, potem sem se do konca prebudila in premišljevala, ali so bile to le tako žive sanje, ali je bilo kaj drugega. Od takrat je preteklo že mnogo let, vendar se tistega občutka SREČE in MIRU še vedno živo spominjam.
Pozdrav.
Komur je vse težko na Poti, mu bo na koncu vse lahko: in komur je vse jasno in lahko, bo na koncu debelo gledal ...
OdgovoriIzbrišiKot opisuješ, tako nekako zgleda, ko je duša z Gospodom 'na ti', oziroma je prisotna ljubezen.
Kaj pa se je resnično zgodilo ve le Bog, kajti tudi če ti je kdo želel dobro, si lahko tako čutila, pa naj je bil od mesa ali od duha. Če ni 'tiste privlačnosti', je pa toplina in mir in kakor opisuješ, je to lahko obisk Božjega ali Njegove duše.
Če pa so misli pohotne in je hladna moč, je to demon oziroma taka oseba misli nate. Lahko pa je le strast neke osebe.
Pri tebi tega ni bilo in če ti je ta izkušnja grela srce tudi še skozi naslednji dan in ostaja kot spomin sreče in miru, se te je dotaknil Gospod ali Gospodovo bitje.
Kadar pa se te Gospod dotakne dodobra, tedaj spremeniš življenje in starega sebe odvržeš, Gospoda pa želiš oznaniti, in ker to nikogar ne zanima, postaneš 'ubogi v duhu', ki pa bi še kamnom oznanjal, dokler je tu.
Po ponovnem branju mi je pritegnila pozornost besedna zveza "tisti, ki Ga želijo služiti" in ne "Mu želijo služiti". Bo treba spet premišljevati!?
OdgovoriIzbrišiZadnje čase me tare služenje in tista nerodovitna smokva. Ob zniževanju družbeno koristnega položaja, zmanjševanju socialnih stikov, ko postaja življenje za oči sveta vedno manj zanimivo, se začne spreminjati tudi dojemanje plodov. Ko nimaš nič, kar bi pokazal in se vprašaš, kaj, komu in zakaj bi rad pokazal? Ugotoviš, da si še zelo zvezan... Potem pa še prilika o nerodovitni smokvi. O, Gospod, usmili se!
Potem sem šla k maši in prejela naslednjo tolažbo po besedah sv. Avguština:
»Pozno sem te vzljubil,
Lepota, večno davna, večno nova,
pozno sem te vzljubil!
In glej, bil si v meni, in jaz sem bil zunaj,
in tam sem te iskal,
nelep sem se gnal za lepimi stvarmi,
ki si jih ti ustvaril.
Z menoj si bil, jaz ne s teboj.
Daleč od tebe so me držale stvari,
ki sploh ne bi bivale, ko ne bi v tebi bivale.
Vabil si in klical - in prebil si mojo gluhoto.
Bliskal in žarel si - in pregnal si mojo slepoto.
Sladko si mi dehtel in srkal sem tvoj vonj - po tebi koprnim.
Okusil sem te - in sem te lačen in žejen.
Dotaknil si se me - in zagorel sem po tvojem miru.« (Izpovedi X, 27)
'Ga služiti' je starejša slovenščina. Zdi se mi da je vanjo lažje stlačiti nekaj več Duha Besede.
OdgovoriIzbrišiNa kar Jona počasi napeljuje v blogih, je prenovljeno krščanstvo: ne po veri, ampak po LJUBEZNI. To je prva zapoved in nobena ni iznad nje. Vsi pa se trudijo k drugi, zato pa ta ne more zaživeti in duše so v dvomih namesto v veselju nebes.
Zdaj pa pomoč na tvoja vprašanja: Smrti se rešimo le tako, da Gospoda ljubimo. Vsaj za potruditi se je, in že bo dovolj, da nas bo Duh Tolažbe po Jezusu vodil k Očetu. In kdor bo ob tem Jezusovo ime slavil, bo kmalu najmanjši v nebesih, kar pomeni biti v svetem tam.
A brez siromaštva v duhu ne bo šlo. Tega pa ni moč ustvariti, kot tudi pristne ponižnosti ne (sta brat in sestra), ampak je rojeno od resnice sveta. Ta pa je križ.
Sveti Avguštin je naše, a ni našel vse do konca. Tudi to je dobra opcija, da smo najdeni ob zadnji uri življenja. A treba je iti še dlje od tega, kajti Jezus Bog je dejal v Janez 14,23:
OdgovoriIzbriši"Če Me kdo ljubi, se bo držal Moje besede in Moj Oče ga bo ljubil. Prišla bova k njemu in prebivala pri njem."
Aleluja, Resnica!