OSVEŽUJTE SPLETNO STRAN ZA NOVE OBJAVE. Povezava za STAREJŠE OBJAVE je čisto spodaj desno. Ali pa v desnem meniju, ki kaže datum.

nedelja, 4. junij 2017

Oj, ta prečudežna Milost


Ker ni meja, koliko Milostnih solz se potoči čez moja lica, kadar kdaj naletim na to pesem, in ker je vsakdo ne razume po angleško, slovenski prevod, ki sem ga našel na spletu, pa mi ni 'kliknil', sem se lotil prevoda, 'prosto po Jonovem srcu'. Tej pesmi rečejo tudi 'krščanska himna'. Vidim, da jo celo muslimani radi poslušajo - ker si takega Boga želijo. Z leti, če sem jo kdaj slučajno slišal, je naredila vse večji in večji odzven v moji duši, kajti šokantno je vedno potrdila Cvet srečanj z Gospodom Jezusom Kristusom.

Pesem je leta 1772 napisal John Newton, ladijski prevoznik sužnjev, melodijo pa je menda slišal od pojočih sužnjev v trebuhu ladje. Potem je postal kristjan, a mu ni dosti pomagalo, dokler ga nekega dne ni zadela Božja Milost.

Je še kakšna druga različica te pesmi, prevedel pa sem to, ki je na tem krasnem videu (poglejte si, če kliknete YouTube, koliko milijonov ogledov ima):

  

           Prečudežna Milost

Prečudežna Milost, kako sladek je Glas,
ki rešil je bednega - ta bednik sem jaz.
Bil sem zgubljen, a najden sem zdaj
slepec sem bil, a vidim sedaj.

Je ta Milost strahu mi srce naučila
in ta Milost je mojih strahov me rešila.
Kako čudovita je bila Milost rojena -
tisto uro, ko sem prvič verjel.

Skozi mnogo nevarnosti, bolečin in pasti
smo prebili se že do sedaj;
in Milost je ta, ki varuje nas vsa
ta Milost Domov nas peljá.

Če tukaj bili smo deset tisoč let
v Luči kot sončno nebo
nič manj časa v slavo Božjo zdaj peli
kot prvič bomo svetó.

Milost prečudežna, kako sladek je Glas,
ki rešil je bednika - ta bednik sem jaz.
Bil sem zgubljen, a najden sem zdaj
slepec sem bil, a vidim sedaj:




 Pa še enkrat, da se v dušo usede:




No Jona no more. Aleluja Jezus Kristus aleluja!



Gospod je ob zaključku bloga dal znamenje, da ga nalepim tukaj: 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentiranje je zaključeno, blog ostaja iskalcem v študij in blagoslov.

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.